سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اگر از سخت افزار Gps گوشی آندرویدی خود زیاد استفاده می کنید و یا حتی اگر از عملکرد آن ، آن طور که باید ، راضی نیستید توسط نرم افزار جالب GPS Status قادر به بهبود عملکرد Gps گوشی آندرویدی خود خواهید بود . همانطور که می دانید اکثر GPS های گوشیهای آندرویدی A-GPS را پشتیبانی میکنند .

نحوه عملکرد برنامه بدین صورت است که چنانچه زمان زیادی طول میکشد تا جی پی اس گوشی تان کانکت شود ، ابتدا موبایلتان را به اینترنت متصل (GPRS هم کافیست) و این برنامه را اجرا میکنید .سپس از مسیر منو / Tools گزینه Manage A-GPS State را انتخاب و دانلود را انتخاب کنید . بدین ترتیب اطلاعات جغرافیایی منطقه ای که در آن قرار دارید بارگذاری شده و سرعت کانکت شدن بهبود می یابد .این نرم افزار در میان نرم افزارهای با عملکرد مشابه ، بهترین نرم افزار بود که تصمیم به معرفی آن گرفتیم  که می توانید آن را از ادامه مطلب همین پست دانلود نمایید .

نکته : دانلود دیتا فقط در ارتباط اول کافیست (میتوانید قبل از اجرای نرم افزار مکان یاب دیتا را خاموش کنید . برای دفعات بعدی نیازی به فعال کردن دیتای گوشی نمیباشد . چنانچه برقراری ارتباط زیاد طول کشید یا مکان جدید فاصله زیادی از مکانی که دیتای قبلی را دانلود کردید بود ، یکبار A-GPS را از همان مسیر گفته شده ریست و مجدد دانلود کنید .




تاریخ : پنج شنبه 91/8/25 | 10:17 صبح | نویسنده : پوریا مهدوی | نظر